torsdag den 21. juni 2012

Mit liv har i de sidste to uger bestået af lektie-læsning, at spise, sove, stå op, lektie-læsning, spise, sove osv..
I morgen har jeg den sidste eksamen (f/k, jeg dør pænt meget..) og efter det er jeg, godt og vel, fri!
Så begynder alt det sociale og sjove. Fredag skal jeg til noget fødselsdags-noget, lørdag skal jeg fejre Sankt Hans med resten af Frederikssund.
Søndag skal jeg se teater, som nogen søde musical-mennesker har kreeret. Glæder mig meget til at se hvad de har har fundet på. Jeg har hørt, at det bliver noget med nogle nøgen-billeder, en monolog om en kanin, eller sådan noget, og franske ord.. Spændende, spændende!:-)
Mandag skal jeg synge en lille afslutnings-koncert på min musikskole.
Og derefter... SOMMERFERIE!


2 kommentarer:

  1. Elsker at du har fået de der ting af vide, vores forestilling lyder jo herre freaky nu. Den er smuk og ikke mærkelig! Meget vigtigt ;)

    SvarSlet
  2. Jeres forstilling var mega god og smuk og poetisk, meeen der var båden en monolog med en kanin i, nøgenbilleder og franske ord med i den!! ;) Men jeg må sige, at jeres stykke var meget bedre end jeg havde forventet! I er virkelig dygtige!

    SvarSlet